Daden spreken meer dan woorden
Omdat we mensen blij maken krijgen we regelmatig cadeautjes van coaches of klanten. Zo zijn we op het idee gekomen een kleine verzameling te maken 🙂
Presentje van een coach
Insignes van ‘n ambassadeur
Presentje na een workshop
Presentje na een training
Een massage van een coach
Presentje voor samenwerking
Ketting van een coach
Presentje na een sessie
Zo zie je maar, we zijn altijd present! 🙂
Cadeautjes zijn leuke extraatjes, ons grootste cadeau is dat we hiermee zien dat we ECHT iemand blij hebben mogen maken. Iemand iets hebben mogen meegeven wat positieve energie geeft. Nu en in de toekomst. Dat gunnen we iedereen. Ook jou!
En er zijn meer referenties!
Vitalis College:
De methode van TweeKracht is van grote toegevoegde waarde voor het MBO. Het Tweekracht spel is de perfecte methode, om op speelse, toegankelijke wijze het uiteindelijke verdiepende gesprek aan te gaan met leerlingen.
Rianne Kramer, Onderwijskundige en docent.
FONTYS HOGESCHOLEN:
Met behulp van Tweekracht hebben studenten hun belangrijkste twee kernkrachten ontdekt. Dat op zich is al heel waardevol, gezien we bij studenten gemerkt hebben dat inzicht in deze krachten echt bijdragen aan het groeiproces. Een andere sterkte van Tweekracht is dat op basis van kernkrachten groepen geformeerd kunnen worden. Ook hier hebben we positieve ervaringen mee. Kortom: op basis van onze ervaringen zijn we enorm positief over het effect van Tweekracht op studenten en docenten en steekt het op zowel inhoud als effect boven alle andere tools uit waar wij ervaring mee hebben.
Judith Gaffert, docent, coach & afstudeercoördinator
FONTYS HOGESCHOLEN:
TweeKracht teammatching: Samen hebben we op de eerste dag van semester 1 alle studenten via de app de krachten laten ontdekken. De groepen werden bij elkaar gezet zodat ze konden overleggen. Mieke ging gelijk aan de slag met het vormen van de groepen terwijl Ariën studenten opving die twijfelde over de uitkomst. Zo hadden we binnen enkele uren betekenisvolle groepen en studenten met meer inzicht. Sinds 3 jaar zag ik voor het eerst een organische samenwerking ontstaan. In elke groep werd gelachen en gesproken, wij hoefden als docenten niks te stimuleren.
Carli Kleijnen, docent software engineering
UVA:
“Mieke en Ariën van TweeKracht hebben de (internationale) studenten van de UvA meegenomen in de reis naar hun Twee KernKrachten. Het spel en hun aanpak zorgden voor hele rake ontdekkingen waar de studenten vandaag de dag nog steeds profijt van hebben.
Raoul Vertrouwd, Coach en Trainer.
TECHNIEK COLLEGE ROTTERDAM:
9 maanden geleden heb ik in het kader van de MTO resultaten Rianne benadert met de vraag of zij kan helpen meedenken hoe ik samen met mijn team de behaalde resultaten op peil kan houden en waar nodig werken aan een optimalisatie. Rianne adviseerde mij Tweekracht. Voor toen nog helemaal onbekend maar met het vertrouwen in Rianne zonder twijfels akkoord ben gegaan dit te gaan volgen. Ik kan nu achteraf toegeven dat ik nog nooit eerder zo een traject hebt meegemaakt waar iedereen (inclusief de trainers Rianne en Mieke) zich zo hebben open, kwetsbaar en bereid om van elkaar te leren hebben opgesteld dat er aan het eind van het traject wij met zijn allen kunnen spreken van een succesvolle Tweekracht traject. Tweekracht heeft bijgedragen aan de onderlinge samenwerking, hulpvaardigheid en binding, maar bovenal top prestaties van het hele team. Men spreekt binnen de organisatie van ‘een geoliede machine’ als het om het team Regionaal Praktijk Centrum van Techniek College Rotterdam gaat.
Edgar Seedorf, Teamleider Techniek College Rotterdam